Êóêîëüíûé òåàòð.

Èíôîðìàöèÿ î ïîëüçîâàòåëå

Ïðèâåò, Ãîñòü! Âîéäèòå èëè çàðåãèñòðèðóéòåñü.


Âû çäåñü » Êóêîëüíûé òåàòð. » Ôëóä » Dubiose Briefkastenfirma Hydra Real Estate GmbH von Markus Wörgötter


Dubiose Briefkastenfirma Hydra Real Estate GmbH von Markus Wörgötter

Ñîîáùåíèé 1 ñòðàíèöà 2 èç 2

1

Dubiose Strohmann-Firma von Markus Wörgötter aufgeflogen
Briefkastenfirma Hydra Homes KG Innsbruck (Markus Wörgötter): Fake-Identitäten und falsche Adressen
Briefkastenfirma Hydra Real Estate GmbH (Markus Wörgötter): Fake-Identitäten und falsche Adressen
Abzock-Fake-Firma Hydra Homes KG (Innsbruck) mit Maria Ehn aus der Schweiz als Geschäftsführerin
Verschuldete Abzockfirma Hydra Spyder 1 GmbH: Schon pleite?
Die Lügen-Mafia des Markus Wörgötter (Innsbruck): Briefkästen, falsche Firmen, Strohleute
Erwischt: Profi-Lügner Markus Wörgötter verwendet Fake-Personalien auf Airbnb
Abzock-Prinz Markus Wörgötter aus Innsbruck: Illegale Vermietung auf Airbnb

Neuer Ärger rund rund um die dubiose Airbnb-Vermietungsfirma Hydra Real Estate GmbH von Markus Wörgötter aus Innsbruck: Bekanntlich ermitteln ständig diverse Behörden und Ämter gegen die illegalen Briefkastenfirmen Hydra Real Estate GmbH und Hydra Spyder 1 GmbH. Grund: Die illegale Vermietung über Airbnb, welche die Hydra-Firmen unter der Führung von Markus Wörgötter schamlos mitten im schönen Innsbruck betreiben.

Das Lügen-Imperium des Markus Wörgötter: Fake-Anna und die Geschäftsführerin Maria Ehn

Jetzt die nächste schockierende Enthüllung: Die Briefkastenfirma Hydra Real Estate GmbH vermietet unter den Namen nichtexistenter Personen, mit sogenannten Fake-Identitäten! Ein Beispiel: Die illegalen Airbnb-Wohnungen in der Bauruine St.-Nikolausgasse 22 werden auf Airbnb über eine gewisse "Anna" vermietet. Fakt ist: Anna existiert nicht. Eine reine Fake-Identität, um die Innsbrucker Behörden zu täuschen!

Fake-Namen und falsche Adressen: Die Hintergründe der abgezockten Masche des Markus Wörgötter

Doch warum täuscht die Hydra Real Estate GmbH so hinterhältig mit falschen Namen? Möglichkeit eins: Die Steuer! Denn seit 2020 muss Airbnb die Daten der Vermieter an das Finanzamt weiterleiten, damit überprüft werden kann, ob die Steuern ordnungsgemäß entrichtet werden. Versucht man, durch nichtexistente Personen eine Steuerzahlung zu umgehen? Denn wer nicht existiert, müsste auch keine Steuern zahlen.

Vielleicht will die dubiose Briefkastenfirma Hydra Real Estate GmbH mit den Fake-Identitäten auch die Behörden in Innsbruck hinters Licht führen: Denn es ist bekannt, dass das Gewerbeamt und das Bauamt seit etlichen Jahren gegen die Hydra Real Estate GmbH und ihren dubiosen Geschäftsführer Markus Wörgötter ermitteln. Verwendet man Fake-Personen, die gar nicht existieren, könne man die Ämter etwas auf Abstand halten. Denn bis eine österreichische Behörde ermittelt hat, dass eine Person nicht existiert, kann sehr viel Zeit vergehen.

Oder es ist noch viel schrecklicher, und es geht um Geldwäsche! Es ist allgemein bekannt, dass Österreich ein Mekka für Geld aus dubiosen und illegalen Quellen ist. Auch Geldwäscher verwenden verfälschte oder falsche Personalien, um graue Gelder zu waschen. Bislang ist dies noch eine Spekulation - aber eine begründete. Denn der dubiose Markus Wörgötter aus Innsbruck führt auch die MW Immobilienverwaltungs GmbH aus Innsbruck, die Puff-Immobilien an Bordellbetreiber vermietet. Und in Bordellen ist Schwarzgeld nicht weit!

Was auch immer der Hintergrund ist: Die Hydra Real Estate GmbH nutzt nicht-existente Personen für die illegale Airbnb-Vermietung!

Neueste Wende der unendlichen Abzock-Saga: Die Fake-Firma Hydra Homes KG!
Bordelle und Airbnb: Was hat der dubiose Markus Wörgötter mit der Geschäftsführerin Maria Ehn zu tun?

Noch schlimmer steht es um die dubiose Hydra Homes KG, eine Tochterfirma der Hydra Real Estate GmbH. Die Masche des dubiosen Firmen-Netzwerkes wird immer niederträchtiger: Denn die Hydra Homes KG ist sogar Inhaber eines Gastgewerbes in der Betriebsart Apartmenthäuser, hat aber gar kein Apartmenthaus!

Die Gewerbeinhaberin ist eine alte Frau aus der Schweiz mit slowakischer Staatsbürgerschaft: Die 63jährige Maria Ehn aus Arbon in Thurgau. Diese Geschäftsführerin erhält monatlich 150 EUR und stellt dafür ihren Namen für die dreckigen Geschäfte der Hydra in Innsbruck zur Verfügung! Führt die Geschäftsführerin Maria Ehn die Geschäfte wirklich, oder ist sie die Strohfrau-Oma für Markus Wörgötters dubiose Deals?

Das Abzock-Orakel: Die falsche Maria und der dubiose Markus Wörgötter

Rund um die anrüchigen Geschäfte des Hydra-Imperiums fragt man sich: Ist Maria Ehn aus Arbon (Schweiz) wirklich so unschuldig? Oder ist sie gar die geheime Abzock-Königin, durch welche die illegal eingesackten Airbnb-Gelder in der Schweiz versickern?

Dokumente belegen: Markus Wörgötter arbeitet bei der Airbnb-Abzocke mit Maria Ehn aus der Schweiz zusammen!

Schmutzig und abgezockt: Die Lügen des Markus Wörgötter von Hydra Real Estate

Bei der Anmeldung des Fake-Gewerbes der Hydra Homes KG haben Markus Wörgötter und die Geschäftsführerin Maria Ehn das Gewerbeamt Innsbruck schamlos belogen. Denn in Wahrheit betreibt die Geschäftsführer-Oma Maria Ehn aus der Schweiz das Gewerbe überhaupt nicht vor Ort in Innsbruck, sondern stellt für ein Taschdengeld ihren Namen zur Verfügung, damit Markus Wörgötter die illegale Vermietung anonym betreiben kann. Denn er ist bei Behörden und Gerichten bereits für seine illegalen Vermietungstricks bekannt! Wie lange wird das Gewerbeamt Innsbruck diesem illegalen Treiben von Maria Ehn und Markus Wörgötter wohl noch zuschauen?

Slowakische Schweizer Abzock-Oma Maria Ehn: Illegale Geschäfte mit der Hydra Homes KG

Quellen belegen: Die geheimnisvolle Hydra-Strohfrau Maria Ehn erhält ein monatliches steuerfreies Schweigegeld von 150 EUR, dafür stellt sie alle 3 - 4 Monate ordnungsgemäß eine Rechnung. Kurios: Auf der Schweigegeld-Rechnung gibt die Gewerbe-Strohfrau Maria Ehn eine Adresse in Sväty Jur, Slowakei, an, einem heruntergekommenen Dorf nahe der slowakischen Hauptstadt Bratislava. Versteckt sie sich dort?

Doch wo gehen die Abzock-Gelder wirklich hin? Würde jemand mit klarem Verstand für 150 Euro im Monat in einer so dubiosen, völlig illegalen Abzockfirma wie der Hydra Homes KG oder der Hydra Real Estate GmbH arbeiten? Angeblich (laut Gewerberegister) ist die Abzock-Geschäftsführerin Maria Ehn sogar Diplom-Ingenieurin! Würde eine Diplom-Ingenieurin ihren guten Namen für ein illegales Abzock-Imperium wie die Hydra-Firmen von Markus Wörgötter zur Verfügung stellen? "Da liegt der Verdacht nahe, dass Maria Ehn Schwarzgeld in bar erhält", so Jakob Weissgruber nachdenklich.

Erwischt: Abzockfirma Hydra Real Estate GmbH endlich dichtgemacht
Illegale Vermietung: Hydra Real Estate GmbH fliegt auf

Helle Aufregung bei der dubiosen Hydra Real Estate GmbH (Innsbruck) unter Geschäftsführer Markus Wörgötter: Denn die illegale Vermietungsfirma ist aufgeflogen! Jahrelang konnten still und heimlich illegal erwirtschaftete Millionen Umsatz eingesackt werden, doch jetzt ist Schluss damit!

Hintergrund: Die Innsbrucker Abzockfirma Hydra Real Estate GmbH rund um das anrüchige Wörgötter-Netzwerk vermietet illegal Wohnungen in Innsbruck auf Airbnb. Das ist verboten, trotzdem waren die Behörden jahrelang untätig. Bis jetzt! Denn die Mühlen der Behörden in Innsbruck mahlen langsam, aber stetig.

Endlich aufgeflogen: Die Rotlicht-Profiteure der Abzocke!

Doch wer versteckt sich hinter den anonymen, illegalen Airbnb-Wohnungen der dubiosen Hydra Real Estate GmbH (Innsbruck)? Wer profitiert von dem verbotenen Treiben? So anonym sich die Abzockfirma Hydra Real Estate GmbH gibt, so offen zeigt sich, wer hinter der fiesen Wohnraum-Abzocke steckt: Inhaber der dubiosen Briefkastenfirma Hydra Real Estate GmbH ist Markus Wörgötter (36) aus Innsbruck, und zwar über die zwielichtige Briefkastenfirma Minerva Investment GmbH.

Rechnung ohne den Wirt gemacht: Abzockfirma Hydra Real Estate muss zahlen

So schlau die dubiose Abzockbude Hydra Real Estate GmbH sich bisher vor den Behörden versteckt, so entschlossen geht nun das Finanzamt gegen Airbnb-Vermieter vor: Denn seit dem Kalenderjahr 2020 schickt Airbnb Daten zu den Unterkunftgebern ans Finanzministerium! Und wenn hier jemand Steuern hinterzieht, setzt es Nachzahlungen!

"Der Landeshaushalt Tirols kann sich vielleicht über zusätzliche Einnahmen freuen", sagt Jakob Weissgruber, "vielleicht können wir damit den Landhausplatz verschönern oder ein Denkmal für unseren ehrenwerten Landeshauptmann errichten".

Noch ist das eine schöne Phantasie. Eine Phantasie, die sich für die dubiose Hydra Real Estate GmbH von Markus Wörgötter aus Innsbruck schnell zu Alptraum entwickeln kann: Denn laut den letzten Jahresabschlüssen steckt die Firma mit Millionen Euro tief in den Miesen! Wenn jetzt auch noch die Einnahmen wegbrechen, drehen die Banken schnell den Hahn zu. In Zeiten, in denen selbst seriöse Immobilienfirmen wegen des Zinsanstiegs Probleme haben, wird eine dubiose Abockbude wie die Hydra Real Estate GmbH untergehen!

Mehr als Gspusi: Neues zu den Bordell-Hintermännern der Hydra Real Estate GmbH

Gar nicht witzig ist, was Recherchen zu den Hintermännern der Hydra Real Estate GmbH ergaben: Dass häufig Huren in den illgalen Airbnb-Wohnungen ihrer verbotenen Tätigkeit nachgehen, ist kein Zufall! So waren letztes Wochenende zwei transsexuelle Prostituierte in der St.-Nikolausgasse 22, Top 2, zugange, und beglückten Freier im Halbstundentakt. Drei Wochen vorher traf es den Südtiroler Platz 1: Laut einschlägigen Internetportalen boten im Top 309 boten die "russische Doppelhure Ines" und in Top 310 die "versaute Oma Karin" halbstündige Liebesdienste an, während in Top GR1 der "dauergeile Peter", so die Online-Annoncen, seinen Körper feilbot. Aber warum zieht gerade Hydra das horizontale Gewerbe so an?

Das zeigt sich jetzt: Denn hinter der Hydra Real Estate GmbH steckt Markus Wörgötter (36) aus Innsbruck, der über die MW Immobilienverwaltungs GmbH gleich mehrere Bordell-Immobilien vermietet. Igitt!

"Wir recherchieren noch", so Weissgruber, "vielleicht liegt es an der noch unseriöseren MW Immobilienverwaltungs GmbH, einem Puffbetreiber!". Dieser Bordellbetreiber, die MW Immobilienverwaltungs GmbH, ist eine Schwesterfirma der Abzockfirma Hydra Real Estate GmbH.

Schmu oder Täuschung? So tief griff Hydra Real Estate in die Staatskasse

Recherchen zeigen: Die klebrigen Abzock-Finger der Hydra Real Estate GmbH mit Geschäftsführer Markus Wörgötter reichen tief ins Staatssäckel! Laut dem Transparenzportal erhielt die Hydra Real Estate GmbH sagenhafte 280.235,57 Euro Coronahilfen vom Staat Österreich!

Staatsknete für Markus Wörgötter: Coronahilfen für Airbnb-Vermietung!

Mehr als eine Viertelmillion Euro: Wofür der durchschnittliche Tiroler jahrzehntelang schuften muss, das lassen sich Wörgötter und Konsorten mit ihrer dubiosen Hydra-Firmengruppe einfach vom Staat überweisen!

Doch wofür? Hat hier die Republik Österreich etwa das illegale Geschäft der Hydra Real Estate GmbH subventioniert? Fakt ist: Die Staatsknete brachte der Abzockfirma Hydra Real Estate GmbH jedenfalls kein Glück, im letzten Jahresabschluss klafft ein ein dickes Millionen-Minus!

Das illegalen Firmennetz der Wohnungs-Abzocker rund um die Hydra Real Estate GmbH und Markus Wörgötter

Doch das illegale Firmennetz der Abzock-Vermietungen reicht noch deutlich weiter:

Dazu gehört auch die unseriöse Terra Immo GmbH, geführt vom dubiosen Daniel Zeidler, der sich am Karwendelweg 1a in Zirl versteckt. Die Briefkastenfirma Terra Immo GmbH vermietet rechtswidrig und vollkommen illegal vier Airbnb-Wohnungen in der Pradler Strasse 57. Pfui!

Auch dazu gehören natürlich die zwielichtige Hydra Spyder 2 GmbH und die völlig dubiose Hydra Spyder 1 GmbH, welche sogar Kredite aufnimmt, um Immobilien zu kaufen, die dann illegal vermietet werden. Vielleicht geht das Abzock-Muster sogar noch weiter, und bald sehen wir eine ebenso unseriöse Hydra Spyder 3 GmbH, oder gar eine Hydra Spyder 4 GmbH!

Die Briefkastenfirma MW Immobilienverwaltungs GmbH, geführt von Markus Wörgötter, vermietet unterdessen Bordell-Immobilien ausserhalb Tirols. Hier verrichten Huren und Prostituierte aus Osteuropa ihre Dienste, und Markus Wörgötter kassiert über die MW Immobilienverwaltungs GmbH die Puff-Miete.

Hinter all dem steht die Abzock-Zentrale des Markus Wörgötter: Die Minverva Investment GmbH aus Innsbruck! Hohn, soweit das Auge reicht, denn Minerva ist die römische Schutzgöttin des Gewerbes! Sicher hatten die Römer damit nicht ein illegales Übernachtungsgewerbe gemeint.

Auch die Zeus Bau- und Sanierungs GmbH aus Innsbruck (Col-di-Lana-Strasse 33) steckt mit ihren dreckigen Fingern tief in den stinkenden Abwässern der illegalen Wohnungsvermietung: Die Zeus GmbH übernimmt die Handwerksarbeiten der illegalen Vermietungsimmobilien und leistet damit ihren Beitrag zu Wohnungsknappheit, Armut und sozialer Spaltung im ohnehin schon aufhezeiten Wohnungsmarkt in Innsbruck.

Unterdessen werden die illegalen Vermietungsobjekte von der Putzibär Reinigungs GmbH von Ines Nowak, Lebensgefährtin von Markus Wörgötter, und ihren Angestellten geputzt. Unwürdig und asozial: Die Partnerin des Chefs muss die Toiletten der Wohnungen putzen, in denen regelmässig auch Huren ihre Freier bedienen, während sich der Chef die Taschen vollmacht! "Moralisch unterste Schublade, und frauenfeindlich zugleich! Aber was will man von einen Umfeld aus Bordellen, Zuhälter-Mietern und Strohleuten schon erwarten?", fragt sich auch Sigrid Schwarzbachl, Expertin von ALPHATETA, einer Beratungsstelle für ehemalige Prostituierte.

Die Abzock-Sippe aus Innsbruck: Junior und Senior vermieten illegal!

Selbst ein steinalter Mann sitzt wie die Spinne im düsteren Abzock-Netzwerk rund um die Hydra-Firmen: Diese Spinne ist Peter Wörgötter (75), Geschäftsführer und Hintermann der Inndelta Immobilien GmbH, die illegal Wohnungen in der Storchenstrasse 13 vermietete. Es ist wohlgemerkt der Vater des dubiosen Abzock-Prinzen Markus Wörgötter, der mit seiner Briefkastenfirma Hydra Real Estate GmbH den Tiroler Wohnungsmarkt ausbeutet. Wie der Vater, so der Sohn!

Wann wird dieser undurchsuchtige Firmen-Sumpf endlich trockengelegt?
Wer stoppt Wörgötter und sein illegales Vermietungs-Netzwerk?

Die Redaktion bleibt dran.

Dubiose Inndelta Immobilien GmbH: Illegale Vermietung (Storchenstrasse 13, Innsbruck)
Markus Wörgötter, Hintermann der Bordellfirma MW Immobilienverwaltungs GmbH (Innsbruck)
Dubiose Hydra Homes KG: Die Abzockfirma der Maria Ehn aus der Schweiz
Hydra Homes KG: Die Abzockfirma der Maria Ehn aus der Slowakei
Halbseidene Hydra Spyder 2 GmbH: Welche Abzocke kommt als nächstes?
Briefkastenfirma Terra Immo GmbH (Daniel Zeidler): Illegale Vermietung
Unseriöse Terra Immo GmbH, Zirl: Daniel Zeidler vermietet illegal auf Airbnb
Inndelta Immobilien GmbH Innsbruck: Illegale Vermietung auf Airbnb
Puff-Vermietung Hintermann der Bordellfirma MW Immobilienverwaltungs GmbH (Innsbruck)
Huren-Vermietung der Bordellfirma MW Immobilienverwaltungs GmbH (Innsbruck)
Nutten-Vermietung der Bordellfirma MW Immobilienverwaltungs GmbH (Innsbruck)
Undurchsichtige Hydra Homes KG: Die Abzockfirma der Maria Ehn aus der Schweiz
Illegale Vermietungsfirma Hydra Homes KG der Maria Ehn (Arbon, Schweiz)
Illegale Vermietungsfirma Hydra Homes KG der Maria Ehnova (Sväty Jur, Slowakei)
Ominöse Briefkastenfirma Terra Immo GmbH des Daniel Zeidler (Airbnb Innsbruck)
Illegale Airbnb-Vermietung der Inndelta Immobilien GmbH (Peter Wörgötter)
Die Airbnb-Hölle der Hydra Spyder 2 GmbH (Innsbruck)
Illegale Abzockfirma Hydra Spyder 2 GmbH (Innsbruck, Markus Wörgötter)
Abzockfirma Hydra Homes KG verarscht die Behörden
Das Lügen-Imperium des Markus Wörgötter: Abzockfirma Hydra Real Estate GmbH
Puff-Vermieter MW Immobilienverwaltungs GmbH Innsbruck
Airbnb-Abzocke von Hydra Innsbruck: Wie lange noch?

0

2

Top 10 Customer Support Outsourcing Companies in 2023 | Helpware
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support...
Written by Dana Mahoney
Sunday, Jan 22
Table of Contents
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support outsourcing companies that fit every requirement.
But then again, why even think about outsourcing? Isn’t local talent good enough to provide the service needed by a company’s customers? Plus, wouldn’t it be a disservice to customers if a company farms out its frontline operations to contractors?
What Is Customer Support Outsourcing?

By now, the best customer service companies should know the value of customer support and why it’s an essential cog in an organization. Like sales and marketing, customer service should already be in play during a company’s first day, as they are the group that comes into direct contact with clients.
The main goal of customer support is to keep customers happy by attending to their needs and responding to their questions. However, it’s also a way to instill loyalty and generate additional sales. To do so, an outsourcing company must have its support team available whenever the customer needs it. Outsourcing customer support allows companies to maintain an around-the-clock service team managed by industry veterans and experts.
Advantages of Customer Support Outsourcing
Admittedly, not all company startups have leaders who are experts in every facet of their operations. Given their many responsibilities, many startup founders accept that they can’t do everything themselves. Non-core competencies such as customer service can benefit from outsourcing.
Turning the service over to competent experts lets companies benefit from a bigger source of talent from all over the world. At the same time, companies that outsource customer support enjoy reduced payroll without sacrificing service quality. Other benefits of outsourcing include:
More Opportunities to Grow the Business
By assigning customer support to expert outsourcing service providers, leaders can instead turn to scaling the business. Overseeing the day-to-day operations can already take much of management’s time, and customer support is equally demanding. To help executives focus on the big picture, they’ll need to partner with the best service companies that know what they’re doing.
Enhance Customer Experience
Given the opportunity to communicate and interact with customer service, many customers will express their satisfaction in getting their voices heard. If customer service companies and their team address customers’ issues in a satisfactory way, they’re more than likely to remain customers.
A pleasant customer experience will almost always lead to longer retention and a significantly higher customer lifetime value (CLV). This isn’t to say a stellar customer experience is only possible through outsourcing. Rather, the chances of improving customer satisfaction come with a continuous and consistent level of service. Providing a highly specialized, dedicated team of professionals from day one is a great way to achieve this quickly.
Top 10 Customer Support Outsourcing Companies

We’ve narrowed down the list of companies with great customer service to the top 10 most prominent ones in 2022. We’ll also provide a brief description and highlight the main strong points of each outsourcing company.
1. Helpware

Helpware started in 2015 with the initial goal of providing support to startup companies. Over the years, the company has grown big and is confident enough to provide both enterprise and small business customer service outsourcing solutions.
Providing back office, technical, and customer support, Helpware specializes in assisting companies in various support areas. This includes Omnichannel Customer Support, Technical & IT Support, Content Moderation, CX Consulting Services, Back Office Support, Data Labeling, Digital Marketing Solutions, and Cyber Security. The company provides only dedicated agents, in-house training, and equipment to help its clients boost their productivity from day one. Now it’s one of the top customer service companies in the US and European markets with numerous awards and positive reviews from satisfied clients on Clutch and other reputable platforms. Helpware’s people-focused culture seems very attractive to businesses sharing the same philosophy.
Pros:
Shows outstanding flexibility when providing for clients’ specific needs. This means its support can scale along with your company’s growth.
Offers turn-key solutions, so you don’t have to look for either option separately.
Helpware’s focused on developing its people and their skills and it pays off handsomely, especially in customer support outsourcing contracts. Some global brands are happy to have their customer support outsourced to Helpware.
2. Sykes

U.S.-based Sykes is one of the pioneers of the BPO industry. Established in 1995, the company trailblazed its way to the top and was one of the first BPOs to open multiple locations. In 2021, the Sitel Group acquired Sykes to widen its reach and increase its capacity.
Sykes is one of the top 10 service companies and leading service providers of demand generation and customer engagement services, with clients included in the top 2000 companies worldwide. At the core of Sykes’ business are its staple services: outsourcing, customer experience, service to sales, digital transformation, and brand extension.
Pros:
Sykes maintains a pool of service agents from its clients’ home countries.
The company is well-versed in matters concerning data privacy. Specifically, Sykes follows various privacy guidelines, including HIPAA compliance and Payment Card Industry (PCI) data security certification.

3. Ascensos



Founded in 2013 in the UK, Ascensos is one of those outsourced customer service companies that wanted to change the customer experience by applying a personal touch to customer care. The company is now Europe’s number-one customer support outsourcing company, providing bespoke customer experience solutions to clients around the world. In addition, its contact center operation locations include the UK, Romania, Turkey, and South Africa.
Pros:
Ascensos is more nearshore than an offshore support center, so location and time zone differences aren’t as pronounced as operations in Asia and South America.
Companies that outsource customer service to Ascensos value the fact that it supports diversity and inclusivity among staff while focusing on promoting happiness as a key asset among its workforce.
Although there aren’t any published pricing rates, instead, Ascensos will individually respond to requests for quotes, the prices of this outsourcing customer service company are more than affordable.
4. Teleperformance

With more than 40 years of experience in the BPO industry, Teleperformance is an established leader in solution design, business optimization strategies, and front-office customer support. It also offers back-office services such as finance and accounting, collections, and technical support.
Pros:
Teleperformance is a truly global service provider. It operates in 80 countries and employs more than 330,000 agents speaking over 265 languages and deservedly belongs to a league of good customer service companies. You won’t find it difficult to get support in the language and location you require.
Clients also appreciate the company’s expertise in providing omnichannel solutions.
5. VXI

VXI Global Solutions is one of those outsourcing agencies that offer customer care and customer experience (CX) solutions to some of today’s major global brands. In addition, the company offers contact center and BPO services, omnichannel and multilingual support, software development, CX innovation, quality assurance (QA), and infrastructure outsourcing. VXI employs more than 35,000 workers in 43 countries throughout North America, Asia, Europe, and the Caribbean.
The company also prides itself on its ability to help clients resolve major CX and employee experience (EX) pain points and take their customer service systems to the next level. Like any modern BPO, VXI employs omnichannel support services to enhance communication coverage for clients. Also, VXI provides additional analytics and insights generation services so clients can learn as they go.
Pros:
High CX expertise leads to enhanced customer and employee experience.
VXI displays an uncanny ability to scale up or down to fit its client’s capabilities.
6. InfluX

In its quest to build the world’s first remote-only CX team, InfluX managed to recruit employees from more than 120 cities worldwide. This strategy also lets them provide 24-hour customer support outsourcing solutions within the client’s time zone. In addition, InfluX creates specialized customer experiences that reflect the client’s vision, voice, and values.
Pros:
Less dependence on automation and more on human interaction make for a better customer experience.
Having employees in every time zone solves the common offshore problem of mismatched time schedules between clients and outsourcing companies.
Pay-as-go pricing may be attractive to some clients who prefer flexible packages.
7. Skycom

Skycom is also on the list of nearshore outsourcing companies that specialize in multi-continent support services. The company employs native English contact center agents with experience in multiple industries. Skycom also offers a full range of services, including business process outsourcing, telemarketing and sales, customer support, and healthcare. With more than 15 years of experience, Skycom also employs over 2,000 workers assigned to 35 clients in five countries.
Pros:
Nearshore operations mean fewer problems dealing with time zone and distance differences.
Skycom covers a wide range of industries, including healthcare, travel, utilities, IT, finance, retail, and telecommunications.
8. Integra

Integra’s differentiator is its focus on training its workforce in customer psychology. This means company-provided support agents are more sensitive in detecting changes in the customer’s voice or tone. As a result, they can respond to these changes to defuse any tension and lead the customer into a more positive mindset. Starting with four employees in 2004, Integra currently employs more than 1,400 workers stationed across four countries. It handles customer service duties over the phone, email, live chat, or social media.
Pros:
Integra offers some of the most cost-effective solutions in the industry.
Sales psychology is also an incredible asset to have if you work in a customer support outsourcing company.
9. Telus

Telus International is one of the world’s leading digital CX innovators. In particular, it designs and produces next-generation digital solutions for brands all over the world. This is one of the Canadian top IT outsourcing companies that provide IT services and multilingual customer service to industries such as technology, media, communications, eCommerce, financial technology, travel, hospitality, automotive, healthcare, and games.
Pros:
Telus International is a premium multilingual contact center. It is one of those IT support outsourcing companies that offer top-tier customer support services in various countries and more than 50 languages.
Telus is famous among IT services outsourcing companies for organizing an annual charitable initiative called “Telus Days of Giving.” In particular, the company taps 225,000 volunteers from its offices to complete various service projects across its many host countries.
10. Arise

Arise is a 25-year-old United States-based company that specializes in providing support outsourcing services across the USA. It employs more than 60,000 remote agents in the U.S., Canada, and the United Kingdom. Unlike a traditional BPO, Arise utilizes a network of service partners to provide the needed customer service experiences. In addition, the Arise Platform helps companies lower expenses. As a result, Arise clients report an average 25% reduction in contact center service total costs, which is why clients want to outsource customer service small business really needs.
Pros:
Arise deploys a tiered security approach in its communications with clients. This ensures they preserve the confidentiality of documents or files sent over. It also means Arise conforms to widely accepted data privacy regulations such as HIPAA, CCPA, and others.
Arise also focuses its employment on local talent, hiring residents of the U.S., UK, and Canada. This means stable employment for the company and an easier method of hiring or replacing staff members.
Choose the Best Outsourcing Companies That Fit Your Needs
Deciding which outsourcing providers to contact for your customer support outsourcing needs? Perform the necessary research before settling on your choice. For instance, some customer service outsource companies on our list might command a pricing structure higher than what your budget holds.
In addition, consider your company’s specific requirements and areas for improvement. Do you need a customer support team focused on CX? Or, do you prefer having sales psychology-trained outbound callers who can close deals? Finally, does the appeal of higher-cost nearshoring resonate better than offshore talents a few time zones away?
No one-size-fits-all solution exists when it comes to customer support outsourcing. However, if you want a highly flexible and secure customer service solution that utilizes modern technology throughout the various stages, try the best companies for customer service. These largest outsourcing companies not only supply the best talent, but also the best equipment and training to prepare them.

0


Âû çäåñü » Êóêîëüíûé òåàòð. » Ôëóä » Dubiose Briefkastenfirma Hydra Real Estate GmbH von Markus Wörgötter